На цьому етапі підписується договір та обговорюються терміни проведення аналізу підприємства. Потребує до 1 дня.
На цьому етапі проводиться загальний аналіз підрозділів та підприємства в цілому, внутрішніх звязків та створюється робоча версія плану впровадження. Мінімальна тривалість даного етапу 40 годин. В окремих випадках Еспрес-аналіз може тривати до 160 годин. Замовник оплачує лише реальний час виконання робіт і отримає детальний звіт про види та тривалість робіт в додатковий час..
Базова установка системи складається з ядра та 5 клієнтських ліцензій(підключень).
Кожна нова ліцензія встановлюється за додаткову плату. При укладанні додаткової угоди також можуть бути виконані такі роботи:
- встановлення серверного обладнання та ПЗ
- налагодження ПЗ на робочих місцях
- інсталяція локальної мережі
На цьому етапі проводиться безпосереднє впровадження та налаштування системи. Роботи можуть проводитись як на стороні замовника, так і в офісі виконавця. Всі роботи оплачуються замовником погодинно згідно звітів про виконання. Звіти надаються виконавцем по факту завершення робіт або періодично. Всі задачі оцінюються в годинах та повинні бути попередньо узгодженні з замовником перед початком виконання.
На цьому етапі може бути узгодженно створення нової функціональності, необхідної для підприємства. Перед початком виконання робіт терміни та об’єми узгоджуються між виконавцем та замовником. Оплата робіт, як і в попередньому випадку, погодинна, згідно звітів про виконані роботи. Вартість однієї години роботи на проекті при впровадженні чи при розробці нової функціональності – 30 у.о.
Для спрощення роботи користувачів з ситемою та вирішення потенційних проблем виконавць надає послуги Центру Підтримки Користувачів
У вартість 1 клієнтської ліцензії входить 2 години технічної підримки в місяць. При перевищенні ліміту – додатково затрачений час оплачується згідно виставлених рахунків (25 у.о. за годину). Центр підтримки користувачів може використовувати такі методи зв’язку:
- Підтримка користувачів на робочих місцях замовника
- Телефонний зв’язок
- Комунікація за допомогою електронної пошти та on-line сервісів
- Віддалений доступ до системи за допомогою електронних засобів зв’язку
Навчання персоналу може проводитись на місцях або в офісі виконавця ( за вибором замовника).