Виходячи з потреб великих підприємств і враховуючи особливості різних галузей, ми створили програмний продукт класу ERP AIC «Kaskad», що відповідає найвищим вимогам до подібного роду рішеннями і дозволяє вирішувати наступні облікові й управлінські завдання: управління фінансами, персоналом, бухгалтерський та податковий облік, розрахунок заробітної плати, виробництвом, автотранспортом, складською логістикою, взаємовідносинами з клієнтами (CRM), діловими процесами і іншими завданнями.
У сучасних умовах кожне підприємство ставить перед собою певні цілі: це може бути утримання та збільшення своєї частки ринку, оптимізація та зниження витрат і т.п., що визначає відмінність в підходах до управління. Основою успішної діяльності компанії можуть бути забезпечення необхідного рівня рентабельності, підтримку платоспроможності, підвищення якості виробленої продукції, зниження витрат.
На шляху до цього, компанії стикаються з низкою проблем:
- Відсутність єдиного інформаційного простору серед підрозділів підприємства;
- Складності узгодження планів різних структурних підрозділів;
- Недостатньою актуальності звітних даних;
- Низької достовірності інформації з різних бізнес-напрямків;
- Недостатній ефективності управління дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- Галузевої специфіки діяльності різних підприємств.
AIC «Kaskad» може включати в себе наступні можливості:
- Управління доступом на територію підприємства, будівлі, службові кабінети і т.д.
- Комплексна автоматизація управління бізнес процесами підприємства (бухгалтерський облік, управління персоналом, розрахунок заробітної плати, управління підприємством та підрозділами, контроль доступу персоналу)
- Управління взаємовідносинами з клієнтами (системи знижок, бонусів, акцій, програм лояльності)